Tvorba webových stránek a eShopůZaložit webové stránkyZaložit e-shop

BORŮVKOVÁ HORA

Doprava

Přístup na rozhlednu je po turistických cestách od Javorníku, Travné, Bílé vody a Polska.
Nejblíže lze auto odstavit v Travné u přechodu, popř. u staré celnice, přes Travnou byla až k přechodu opravena silnice a přechod bude po vstupu České republiky a Polska do Schengenského prostoru EU otevřen i pro osobní auta. Od celnice se vydáte po lesní cestě doprava a dojdete až na turistický rozcestník "Nad Travnou". Odtud pokračujte po modré turistické značce až na rozcestník "Borůvková hora" a odtud po červené turistické značce na vrchol hory k rozhledně. K rozcestníku "Nad Travnou" se dostanete rovněž přímo z Travné po modré turistické značce.
Nejbližší hraniční přechody pro pěší a cyklisty jsou v Travné a v Bílé Vodě, pro automobilová vozidla do 12t v Bílem Potoku.

Automobilem:

• z Jeseníku: po silnici I/60 přes Lipovou- lázně, Vápennou a Žulovou do Javorníku, dále po silnici II/457 do Travné

• ze Šumperka (...Olomouce): po silnici I/44 přes Velké Losiny, Červenorské sedlo a Bělou pod Pradědem do Jeseníku, dále po silnici I/60 viz cesta z Jeseníku

• z Bruntálu: po silnici II/452 (směr Světlá Hora) do Vrbna pod Pradědem, zde odbočte na II/451do Videl pod Pradědem a ve Vidlech p.P. odbočte doprava na na II/450 (směr Jeseník), pokračujete do Bělé pod Pradědem, kde odbočte doprava na 1/44 a pokračujte do Jeseníku. Dále viz cesta z Jeseníku

• z Krnova (...Opavy, Ostravy): po silnici I/57 do Města Albrechtice zde odbočte doleva na II/453 (směr Jeseník) a pokračujte do Heřmanovic , kde odbočte doprava na II/445 na Zlaté Hory. Ze Zlatých Hor pokračujte po II/457 přes Mikulovice, Vidnavu do Javorníku. Z Javorníku, pokračujte dále po silnici II/457 do Travné

Autobusová doprava:
    Do Travné jezdí autobusová doprava z Javorníku, kde navazují spoje do Jeseníku.

Vlaková doprava:
    Do Javorníku jezdí pravidelné spoje z Jeseníku. Do Travné pokračujte autobusem nebo pěšky. Autobusové nádraží je od vlakového nádraží 500m směrem do centra města.